FANDOM

Melinda Gordon
Ghost-whisperer174
Informacje biograficzne
Status żyje
Zajęcie właścicielka antykwariatu
Wygląd
Płeć kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów brązowe
Relacje
Rodzice Beth Gordon

Paul Eastman

Rodzeństwo Gabriel Lawrence
Dzieci Aiden Lucas
Partner Jim Clancy
Przyjaciele Andrea Marino

Delia Banks

Szczegóły
Aktor Jennifer Love Hewitt
Pierwszy odcinek Zagubiony żołnierz
Ostatni odcinek Dziecięca parada

  Melinda Gordon – główna bohaterka serialu Zaklinacz Dusz. Melinda ma męża o imieniu Jim (później Sam) i syna Aidena.  

OpisEdytuj

Moce i umiejętnościEdytuj

Ma dar, dzięki któremu może widzieć zmarłych i rozmawiać z nimi. Z biegiem czasu mogła także dostrzegać wizje z ich udziałem. Melinda, tak samo jak jej matka, babcia, potrafi widzieć osoby zmarłe i się z nimi kontaktować. Daru używa, aby pomagać duchom przejść na drugą stronę. Kryje swój dar z obawy o siebie. Jej mama i babcia, posiadają te same zdolności, choć matka niespecjalnie jest nimi zachwycona. Aiden, czyli syn Jima i Melindy ma taki sam dar jak jego matka. Jednak bohaterka woli, aby jej syn rozwijał się w normalnych warunkach, bez udziału zmarłych.

HistoriaEdytuj

DzieciństwoEdytuj

Jest córką Beth Gordon i Paula Eastmana. Jednak długi czas żyję w przekonaniu, że jest córką Toma Gordona, który porzucił ją i jej matkę w przeszłości. W III serii poznaje prawdę na temat jej ojca.

W pewną noc Paul Eastman przyszedł do ich domu i został zabity przez Toma Gordona. Mała Melinda widziała to jednak o tym zapomniała. Później Tom próbował ją zabić, bo przypomniała sobie o zajściu. Uratował ją Paul zrzucając napastnika ze schodów. Eastman pogodził się z Beth i Melindą, potem przeszedł na drugą stronę.

RodzinaEdytuj

Mary Ann

Tom Gordon
 
Beth Gordon
 
Paul Eastman
 
Aiden Clancy
 
Feith Clancy

Gabriel LawrenceMelinda Gordon

Jim Clancy
 
Daniel Clancy

Aiden Lucas

RelacjeEdytuj

Jim ClancyEdytuj

Jim zawsze wspiera Melindę. Darzą się wielkim uczuciem. Później jednak za sprawą wypadku zmarł. Melinda mimo, że chciała mu pomóc przejść na drugą stronę został. Wstąpił w ciało zmarłego Sama. Jego prawdziwą twarz widzą tylko Melinda i Aiden (jego syn).

Aiden LucasEdytuj

Pomiędzy nią, a synem jest szczególna więź. 

Andrea MarinoEdytuj

Melinda i Andrea to przyjaciółki.

Delia BanksEdytuj

Delia przyjaźni się z Melindą.

CiekawostkiEdytuj

  • Syn Melindy ma potężniejszy dar od niej.

GaleriaEdytuj